Proč netvořím, ale...

V poslední době nemám moc potřebu tvořit. Není to tím, že by mě to nebavilo, ale spíše, kvůli tomu, že jsem se více pustila do jiné aktivity, která mě naplňuje stejně jako něco tvořit (malovat, kreslit atd.). Je to fotografování.
Vím, že dříve jsem tvořila něco mnohem častěji a také to podle toho zveřejňovala a teďko v poslední době nic. Já si už nějakou dobu přála foťák. Ne žádný kompakt, u kterého se bojíte že vám vyletí z ruky, ale pořádné těleso. To se mi poštěstilo k letošním Vánocům. Není to sice špičková zrcadlovka, o které jsem snila, ale jsem s ním naprosto spokojená a za nic bych ho nevyměnila.
Je prostě akorát a tak ho můžu nosit všude sebou a fotit. Fotit vše co potkám. Což zase na druhou stranu taky není úplně ideální, protože komu by se pak chtěla promazávat ten milion a dva fotek, které nejsou úplně špičkové, ale mají přece jen něco do sebe a nechcete je jen tak vyhodit.
Ta samotná práce s fotkami, které se mi podaří ulovit, taky zabere nějaký ten čas a já proto nemám volno na tvorbu. A občas se mi do toho ani nechce, protože jsem prostě unavená.
Ale nekončím. Tvořit chci a budu. Jen si na to bude muset chvíli počkat.
Pokud by někoho zajímala i taková to digitálnější tvorba, tak níže je odkaz na Rajče.net, kde své fotografie zveřejňuju.


Komentáře

Nejzobrazovanější

Babylonfest 2016