Ze života aupair vol.1: Jak to začalo


To, že pojedu do ciziny jako aupair, byl můj plán už od konce základní školy. Velkým vzorem mi v tom byla moje teta, která takto vycestovala dvakrát (po skončení druhého pobytu tam už zůstala)
a v já si řekla, že to chci vyzkoušet taky.


Přibližně v březnu letošního roku, kdy jsem kromě učení ve škole dělala všechno možné kromě učení, jsem uvažovala nad tím, jestli to náhodou není sen někoho jiného (aupair pracovala moje teta, dvě moje kamarádky) a já ho jen nepřebrala. Tehdy dostala nabídku pracovat v jedné restauraci 
ve Wallesu.

Tehdy jsem si vytvořila seznam PRO, PROTI a OČEKÁVÁNÍ. To mi hodně pomohlo ujasnit si, co od toho očekávám
a co vlastně chci.




K mému rozhodnutí také hodně přispělo i to, že majitelku restaurace bylo náročnější zastihnout a tak jsem měla
(pro můj klid) málo informací. Díky tomu jsem se rozhodla, že své letošní prázdniny 
před nástupem na vysokou strávím jako aupair.


O hledání rodiny, o tom, co jsem si zabalila sebou a jestli bych něco udělala jinak, se dočtete více v následujících článcích, které tu snad již brzy najdete.
Pokud by vás zajímalo, jak se mi aktuálně daří a zrovna podnikám, sledujte můj Instagram (https://www.instagram.com/marikasmerk/).

Komentáře

  1. Super! Také jsem byla jako au pair :) Byla jsem v Holandsku a úspory jsem si celkem přivezla, ale záleží na místě a cestování. Co se týká osamostatnění, tak vzhledem k tomu v jaké rodině jsem byla, tak jsem se osamostatnila poměrně hodně, v rodině jsem totiž byla spíš jak máma :D Doufám, že se ti v zahraničí líbí a přivezeš si neskutečně moc zkušeností!

    Lucka Stefani

    OdpovědětVymazat
  2. Od konce základní školy jsem byl mým plánem jít do zahraničí jako au pair. Jsem tak šťastný, že jsi to udělal! Nemohu to udělat kvůli viru. Ale je čas, abych na této cestě vydělal peníze. instaforex review - to je můj forex broker. Velmi intuitivní software z mého pohledu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nejzobrazovanější

Babylonfest 2016